Bloggintrång!

Tjohej!
Nu har jag vart in och bökat här på din blogg igen, tyckte det var dags för lite förändring.
Hoppas du blir nöjd, och blir du inte det så kan vi fixa till det i efterhand! :)

Jag vill bara säga några saker också när jag ändå är igång:

Du är bra
så jävla bra!
Och det hoppas jag att du förstår.
Det är inte många som hade klarat av att stå fast vid den dom är så som du har gjort, efter allt du gått igenom.
Du är bland dom tuffaste människor jag vet och jag är glad att du finns!

Nu när du fått en sådan fin blogg så kan vi ju alltid hålla tummarna för att vi slipper alla dessa konstiga kommentarer och skit du  får på halsen hela tiden.

Puss på dig!

/ Desspess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0