De planeras bröllop..! =))

Först va de alla kalas vi hade för Gustav som fyllde 1 år..! Han tyckte de va jättekul me alla kompisar på sitt barnkalas å han fick jättefina presenter..! Tycker de e så roligt å se dom små leka å ja kan inte låta bli att fundera va de kommer bli av dom när dom blir stora..=)) Som sagt så dan efter barnkalaset hade vi kalas för släkten å även där fick han jättefina presenter..! Vi firade Gustav på hans födelsedag med paket och mys i sängen hela familjen..!

Å så kom Julafton å även den blev magisk de här året..! Min underbara sambo friade till mig på julaftonsmorgonen..! Jätteromantiskt å med världens finaste ring (bra smak har han=D)..! Så nu planeras de för fulla muggar..! Kan inte fatta att de e sant..=) Ja e så hiiiiiiiimla lycklig..! =))
 Julafton spenderades hos min moster me hela tjocka släkten..=)) På Juldagen bar de iväg till farmor&farfar å Annandagen hos svärmor..! Vi har haft n underbar helg med underbara människor..! Tack till alla..!<3


PussPuss..!
D&G<3


Kommentarer
Postat av: helena

Jag hörde nyheternaaa, GRATTIIIS!! :D Fy sjutton så kul!

2010-12-27 @ 23:41:16
URL: http://lyvani.blogg.se/
Postat av: Bitte

Man får gratulera!!! Härligt att höra att någon är lycklig. Det är er väl förunnat. Varma kramizar

2010-12-29 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0