Kalas helg..!

Nu e de nära..Imon ska vi ha barnkalas för vårat lilla <3 som blir 1 år..! Håller på å förbereder och bakar bröllopstårta..=) Så glad att hon fråga mig..! De betyder ju att hon gillat de ja gjort tididgare..=)
Som sagt så e de lite å förbereda..Med fika,tårta å givetvis dekorera med Bilar tema..=)) Så roligt ja älskar å hålla på me sånt här..!

Men ändå så känns de lite konstigt för tiden har ju bara runnit iväg och i min hjärna så borde Gustav fortfarande vara bebis för han ska väll inte bli stor..? Haha men så kom verkligheten ifatt mig å ja måste inse att han kommer växa upp å göra de mkt fortare än ja trodde..! Å även om det här året har sprungit förbi mig miljoner gånger så har det varit ett helt underbart år med mkt skratt å kärlek..! Att bli mamma är de bästa som nånsin hänt mig..=)

Måste iväg å handla inför kalaset för släkten på söndag då ska vi ha smörgåstårta..! Å då firar vi både Älsklingen å Gustav..=)) Fullspäckad helg me oj va roligt de ska bli..!

Trevlig Helg..!

Älskar mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0