Nytt år & Nya tag...!

Ja då va snart de här året slut..! Fattar inte vart de tagit vägen..De va ju så nyss som våran underbara gos bebis låg på mitt bröst å tog sina första andetag å vi fick äntligen träffa våran älsling..! Som sagt ja kommer ihåg de som om de vore igår..Å nu e Gustav redan 1 år..Ja nog går de fort allt..! De här året har varit de bästa i hela mitt liv..! Ja har fått dela min vardag med Gustav och ju äldre han blivit desto mer sammansvetsade har vi blivit..! Ja kan inte säga i ord hur mkt de här året betyder för mig..! Att få se sitt barn växa och utvecklas å gå från en bebis till en lite pojke, de e helt fantastiskt..! Att få den gåvan att kunna bli mamma den vårdar och tackar ja för av hela mitt hjärta..!
Å sen att min älskade sambo friade..=)) Vi ska nu förbli den starka lilla familjen.. Å vet ni varför, jo för vi lever på kärlek..=)) HiHi..!Jag ser på det nya året med nyfikna ögon, ja skulle vilja ta en liten tjuvkik men de går ju inte..=)) Men ja har så mkt roligt att se framemot, å ja har den underbaraste familjen, släkten och vännerna..!
De här året kommer bli kanon eftersom ja får dela det me alla dom..=))

2010 har varit ett år där ja verkligen hittat mina rätta vänner..! Ja har 3 eldsjälar i mitt liv som stöttar mig,talar sanning å som tycker om mig för den ja är..! Ja vill hellre ha kvalite än kvantitet..Haha Som sagt ni e dom bästa vännerna man kan ha..!

Så en stor kram till alla i min närhet som ja inte skulle släppa för allt i världen..!

Ska snart börja förbereda maten inför ikväll, vi ska bjuda på 3 rätters å dukningen kommer bli fantastisk..! Efter de ska vi nog ut å åka lite pulka..Haha de e så himla kul..! Ser framemot kvällen, de kommer bli mkt skratt å tok..=)) Å givetvis fyrverkerier..!


Gott Nytt År..!
Hoppas ni haft å kommer få ett lika underbart år som jag..=))

Älskar mina <3


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Grattis, jag visste inte att du hade fått barn :)

2011-01-15 @ 10:53:20
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0