Ricks......

Haha de e så roligt när man inser att vissa bara inte kan släppa taget om en utan gör allt för att försöka förstöra..! T.o.m fixar massa olagliga grejer för att kunna tracka oss..Men de funkar inte speciellt bra..=)) Känner mig väldigt hedrad över att den människan lägger ner all energi på oss för att försöka vara elak..Men de e bara skrattretande.=) Å de spelar ingen roll va ja skriver på min blogg så får ja höra att den skrivit emot mig..Haha gillar ja gult då står nästa gång hur fult den tycker de e..=) Haha som sagt tacktack för uppmärksamheten..!!=))

Fick mig en rejäl överaskning från norge kollegan..!
=)

Ikväll ska vi på de 2 jubordet å efter de ska vi mysa hela familjen i bubbelpool..=)
Längtar de ska bli så skönt..!

Nu ska vi baka ja å Gustav..=))

D&G<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0