Underbart väder..!

Nu har jag verkligen fått vårkänslor..! Va ut å gick idag å bara njöt av solen..=))

Igår hade vi hotellmöte de gick as bra..! Inte helt fel me lite pepp, så nu j*vlar ska ja nå mitt mål..=)) Nästa helg ska vi på Kick Off i Oslo å herregud va ja längtar..! Ska bli så sjukt roligt..!

Kan inte låta bli å nämna min goa kollega från norge som tog sin första åktur på skoter i förrgår å han ska ju givetvis inte va sämre än nån annan så han sladda å lekte men synd bara att de slutade me att han rullade me skotern två varv å fastnade me handsken på styre så han åkte me runt.. Haha kan man inte så ska man inte..=)) Tillbaks till allvaret, de kunde gått sjukt illa men han klara sig bra men blåslagen de blev han..UjjUjj..! Tur i oturen..! Ja erbjöd han en skoter tur idag men han tacka fort nej..=)) Haha..!

Nu e ja i fas me bröllopsplaneringen.. Allt går som smort..! Å världens underbaraste klänning har ja hittat oxå..=) Längtar till i sommar..! Inbjudningarna blir hemmagjorda av Camilla å ja kan säga att dom e så himla fina..=) Tusen tack för att du gör dom..<3

Nu ska ja ta å städa lite sen sätta mig ner å ringa runt..!

D&G<3
-mitt allt..!


Kommentarer
Postat av: Micaela Kevin&Frida

Gud vad roligt att planera ett bröllop :) Ett stort grattis till er. Förlåt för att jag inte har kommit än, men ska in till stan i helgen och köpa en present åt Gustav. Vi har vart sjuka, och haft dårligt med pengar, men vi kommer någon gång nästa vecka om det går bra? Grattis igen min kära vän :) <3

2011-01-20 @ 16:27:27
Postat av: Yasmine

Så sant :)

2011-01-20 @ 23:58:37
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Desiré

Haha smidig norsk!



Du kommer bli världens finaste brud :)

2011-01-26 @ 19:28:02
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0